Informuje, iż w imieniu wszystkich zainteresowanych, osób fizycznych, przedsiębiorców i innych uprawnionych podmiotów, którzy posiadają odpady azbestowe i zostały ujęte w bazie azbestowej, Gmina Kluki planuje wystąpić do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi o dofinansowanie do realizacji zadania pod nazwą „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kluki”.
Wnioski o odbiór odpadów zawierających azbest należy składać wg wzoru dostępnego na stronie Gminy Kluki pod adresem: www.kluki.pl w sekretariacie Urzędu Gminy w Klukach w nieprzekraczalnym terminie do 21.03.2025 r. w Urzędzie Gminy w Klukach, w godzinach pracy Urzędu.
Wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu będą rozpatrywane w następnym roku.
Zadanie obejmować będzie: zbieranie (wyrobów zawierających azbest wcześniej zdemontowanych), transport do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwienie poprzez składowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych.
Zadanie będzie realizowane po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku Gminy Kluki o dofinansowanie zadania przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Klukach, pokój nr 19 lub telefonicznie pod nr 44/6315035 wew.32.
UWAGA!
Dotacja nie obejmuje kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego oraz kosztów związanych z demontażem starej konstrukcji dachu.